ŠTA ZNAČI Z A L I H O V A C

Na tom prostoru gdje se danas nalazi
Zalihovac u nekom ranijem vaktu bile su magaze u kojima se skladištilo nešto što
je trebalo imati u zalihi. Zbog toga je taj prostor označen kao Zalihovac –
mjesto, prostor gdje se čuvaju zalihe.Međutim, pošto se riječju ”zalihost”
označavao višak nečega moguće je da je prostor današnjeg Zalihovca dobio svoje
ime i po tome što je to bio prostor koji je bio višak od nekog velikog imanja,
od neke prostrane zamljišne površine.


23.5.10

NANA FATA ORLOVIĆ


NANA FATA ORLOVIĆ: NASTAVLJAM BORBU SA "ŠEJTANOM U MANTIJI"
Autor: Avaz



Sutkinja Općinskog suda u Srebrenici presudila je da Zvorničko-tuzlanska eparhija nije kriva što je otela privatnu imovinu i bespravno sagradila crkvu u dvorištu Fate Orlović u Konjević-Polju. U sudskoj praksi, vjerovatno, ovakvi slučajevi se mogu sresti još u Sjevernoj Koreji ili nekom sličnom rezervatu u svijetu i, kako smo se prekjučer uvjerili, u dijelu BiH zvani Republika Srpska.

- Kako sam čula, ta sutkinja Teodora je, bajagi, utvrdila da nisam na vrijeme podnijela tužbu jer je crkva sagrađena 1996. i da sam ja trebala tužiti u roku od tri godine pa da mi se ono što su oteli vrati. Eto i da je sve tako, ali cijeli svijet zna da su se Bošnjaci u RS vraćali pod pratnjom američkih vojnika. Ko je taj ko je mogao tada nekoga tužiti, pitam ja vas? Ovo sve radi Vasilije Kačavenda. On se pita i u sudu i u Dodikovoj vladi. Ono što je radio 1992. godine kada je huškao Srbe na muslimane, blagosiljo im puške, mitraljeze i noževe, radi i danas, samo na drugačiji način. E, Boga mi, neće sa mnom lako završiti. Ima u svijetu sudova i osim ovog u Srebrenici - ispričala nam je jučer nana Fata koja, kao u nekim ranijim slučajevima, u vrijeme izricanja sudskih presuda, nije htjela otići iz svoje kuće u Konjević-Polju.

Nana Fata kaže da se ovoga puta nije nasekirala. Veli, neće da se sekira pa da opet ide u bolnicu, već hoće da se bori "sa šejtanom u mantiji" pa ko izdrži.

- Sada ću ja malo drugačije. Hvala Bogu imam živu, pametnu i školovanu djecu. Do sudnjeg dana ćemo se goniti, a u Boga se uzdam da će kazniti sve one koji su otimali moje i u mome sagradili crkvu. Dok se to ne desi, ja ću opet na sud. Ako ja umrem, imaju sinovi i kćerke i njihova djeca. Sada ću tužiti srpsku vlast za ubistvo mog Šaćira. I Kačavendu ću ponovo tužiti, on je taj koji je naredio da se crkva pravi u mojoj avliji - imaju i za to papiri i dokazi. Ponovo ćemo mi na sud, neka znaju, neće me prepasti Teodorina presuda - poručuje Fata.

Orlović ne krije da je ogorčena na bošnjačke predstavnike u vlasti u BiH koji godinama, kaže, sve rade "samo da ne dođu na hatar Kačavendi i Dodiku". /A. HADŽIĆ/

1 komentar:

Ovdje mozete upisati svoj komentar.
Hvala.